how lovely,

Fy helvete vad kallt det är på morgonen nu mera. Imorse ringde jag pappa och
beklagade mig över kylan och bad honom att leta fram mina täckbyxor så att
farmor kan ta med sig dem när hon kommer i helgen.

Idag har det varit riktigt härligt höstväder. Lite kallt och solsken, vi har haft många dagar
som sett ut som denna i Örnsköldsvik. Så inte ska man klaga.

På fredag kommer farmor och faster och då ska jag se till att de får en trevlig
helg i örnsköldsvik. Vet inte vad jag ska hitta på men det löser sig nog.
På lördag kväll har jag och Soufi våran första fest som festfixare tillsammans.
Cocktail-party som gäller och imorn ska vi inhandla det sista inför festen.
Hoppas att det blir roligt och att många kommer!

Hinner inte skriva mer nu, ska nämligen möta upp malin och gå med henne till
träningen.

Saknar min familj.

Kommentarer
Postat av: angelica

du ska väl ändå inte gå omkring i täckbyxor på mornarna nu? :o

2009-10-17 @ 00:01:38
URL: http://nam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0