helgen i sin korthet,

Det har varit en bra helg.
Farmor & faster åkte hem igår strax efter ett. Vi har inte gjort så mycket
speciellt i helgen men jag tror att de är nöjda med besöket ändå.
Jag fick ett halsband av faster som jag är mycket nöjd med.
Lördagens cocktail-party blev mycket bra. Alla var fina, uppklädda och
mycket glada. Vi beslutade oss för att gå in på Harrys men bytte rätt snabbt
till Olearys. Dock gick vi ut rätt sent så blev inte många timmar ute.
Hade en riktigt rolig kväll!
Igår mådde jag bra och såg på Innebandy hos Santa efter att f&f åkt hem.
Efter Innebandyn var det dags att städa lokalen och sedan åkte jag med nybba
till Hubbi för att äta mat och baka lite.
Var väldigt trött hela söndagen så på kvällen hps hubbi såg ja ut som en liten zombie.

Idag har jag städat och nu ska jag vila lite innan Jennie kommer.
Snöade idag också på morgonen. Jag tycker det kan vänta en vecka,
så mamma slipper snö när hon kör hit på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0