back on track,

Vilken härlig helg!
Vi tog våra 6 poäng och det var längesen som en seger har varit så
skön som dessa, men på två helt olika sätt.
Mot Pixbo i lördags ledde vi stort hela matchen och spelar ett säkert
spel över hela banan och sätter våra chanser. Vi vinner matchen med 6-1.
I söndagens match mot Lockerud får vi inte till vårat spel på samma sätt och har svårt att
få in bollarna. Det är lite av en måste-match eftersom vi förlorade i stort sett alla våra
matcher mot lagen vi skulle vinna mot ifjol. Denna match blev som en liten revanch och
ett steg i rätt riktning, nu vinner vi matcherna vi ska vinna. Även om det bara blev med 3-2.

Helgen annars har också varit bra. Degade med G i fredags och såg Idol.
Lördag kväll var det fotboll som gällde med G, Soufi, Santa och Erik.
Igår hade herrarna match efter oss mot Hagunda och vann den matchen med 7-5,
va härligt det är med segrar! Efter matchen åkte jag till anna där även jennie och camilla
var. Härlig helg!

Bestämde med Santa idag att hon ska få färga mitt hår imorgon, mörkt ska det bli
och jag längtar. Måste bli fin innan vårt coctail-party som vi i laget ska ha på lördag.

Nu ska jag lägga mig och vila min rygg. Mycket smällar i helgen och flera timmars städ
tär på min rygg rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0