STHLM,

Här sitter jag och Elin. Vi är påväg till Sthlm just nu.
Klockan är ca halv åtta och våran resa började strax efter fyra.
Det har gått bra hela vägen. Har internet och Spotify.
Har gått igenom en Julskiva, Lars Vegas Trio - Lars Christmas. En gammal klassiker för mig.
Har även haft högläsning ur min Bamse-tidning som jag köpte igår för att få en julkalender. Jag blev väldigt glad när jag kollade på kalendern. Såg att jag fick öppna en lucka redan idag, eftersom det är 1a advent idag.
Alltså ett riktigt bra köp.
Jag och Elin ska ner till Sthlm för att se på Paramore och shoppa lite. Jag hoppas att jag hittar en vinterjacka och ett par vinterskor.
Om ca 1 timme så är jag och Elin framme i Tönnebro för att käka frukost. Det blir bra. Blir kanske även en lussebulle och en pepparkaka eftersom vi köpte med oss det att ha i bilen. Adventsfika you know ;)


I fredags så var Lars Winnerbäck på besök i stan och jag fick se honom på gallerian. På kvällen spelade han i Arenan och det var SÅ bra, han spelade många nya låtar och många gamla favoritlåtar.

Snön har även kommit lagom till advent och våran resa. Har varit ca +7 grader i en månad nu men blev minus och snö några timmar innan vi skulle åka.
Jag längtar mycket till Jul nu för att få åka hem och hälsa på släkt och vänner. Men längtar även tillbaka till Övik för att få träffa bl.a Sara och Maja :)

Nä, nu ska ja starta lite allsång i bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0