On the top,

Onsdagar är sköna. Jobbar endast ca 1,5 timme då. Sen är det till att slappa hela dagen.
Måste diska och sen kanske det blir en promenad med Jennie.
Egentligen är det imorn vi ska promenera nästa gång men det är skönt väder ute.
Dessutom har vi väldigt roligt när vi är ute och går.
Som igår t.ex. Jag och Jennie hade bestämt oss för att gå i skogen istället för vid
vägen för att få lite lugn och ro från all rusningstrafik.
Vi hamnade i alla fall på Åsberget och gick upp och ner på hala stenar och hal mossa.
Det var stup och nerkaningar på rumpan. På vissa ställen fick vi gå i stegar och på andra
fick vi dra oss upp med hjälp av kedjor. Jag halkade flera gånger och fick göra hopp
som jag inte förstår att jag klarade av att göra för att inte slå mig gul och blå.
Stigarna var för hala och branta så vi fick gena genom skogen.
Vi tog oss enda upp till huset man ser vid E4an och upp till TV-masten. Vi gick långt
bort på berget det sista vi såg att vi gick förvi var veckefjärden, sen blev det för dimmigt
för att se. 3 timmar senare av skogs- och klippvandring och lite vilsenhet var vi äntligen
hemma i stan igen. Skönt kan jag lova er! Då var man trött i varje kroppsdel som finns!

Ikväll är det sista träningen inför helgens matcher. Gäller att göra en riktigt bra träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0