and off we go,

Sitter på bussen på väg till stockholm nu. Fått lånat "konkurrentens" dator. Alltså min
målvaktskompanjon Therese har varit snäll och lånat ut den en stund.
Bussresan går bra som vanligt, märker knappt att man sitter på bussen.
Ryno och Carola kör som gudar.
De har bjudit på kakor och kolor, tack för kakorna säger jag. Tyvärr har jag ju godisförbud.
Elin bjöd även på en lussekatt, mycket gott måste jag säga.
Man äter sjukt mycket på dessa resor, jag har även hunnit äta middag och dippat lite morötter.

Ella allas våran Ella har valt att starta igång Sally IGEN på resan.
Hon valde även denna resa att spela upp sitt favoritavsnitt; Religionen.
Stina och Ella sitter och skrattar där fram medans resten av bussen är ruskigt
ointresserade. Bakom mig spelar typ alla kort och de andra i bussen sover eller
läser något.
Själv pratar jag lite med Malin och ska läsa innebandymagazinet snart.

Rumsindelningen är även klar och denna resa får jag sova med; Elin, Verra och Blomman.
Det blir kung det och äldst som jag är bär jag ansvaret. Det gillar jag, jag är bra på att ansvara
över rummen och korten till rummen.

Vi beräknas vara framme klockan tio. Jag längtar. Men mest för att det bästa jag vet på dessa
resor är att åka igenom stockholm när det är mörkt ute.
Det är så mycket lampor överallt, bilköerna är ruskigt roliga och tunnlarna blir mer spännande.
Tror dock att det är endast jag som uppskattar det så väl.

Nä nu ska jag sluta babbla och önskar alla en härlig helg, för det ska jag ha.
Täby möter vi imorgon och Huddinge på Söndag.
Jag hoppas på att Hotellet har internet då blir det mer skrivet här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0