twodays,

Sådär, då är man hemma och tar det lite skönt ensam.
Har varit ut bådei Fredags och Lördags och har haft det jätteroligt.
De två sista festerna innan Vio åker hem.
Hoppas att hon verkligen kommer hem i sommar, skulle vara
jätteroligt!

Kvällen igår blev rolig och lång, hade så jäkla ont i fötterna
igår när jag skulle gå hem så jag var tvungen att låna ett par
crocs av soufi för att ens kunna ta mig hem, tack för de!
Idag har vi ätit tacosen som blev över och städat kårlokalen.

Nu vill jag ha godis.

Kommentarer
Postat av: sofia

Det är lugnt, bara kul att få låna ut lite skor till folk som har lust att jogga hem på en lördag natt ;)

2009-03-29 @ 21:24:53
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0