Kino,

Igår var jag, Elin och Vio och såg på Bio.
Det blev en shopaholics bekännelser och den var faktiskt
riktigt rolig, dick suger ju Örnsköldsviks Biografer som är så små.
Känns som att sitta i ett vardagsrum typ.

Idag så har vi tre tagit en promenad och nu sitter vi och
ser på Dalen - Storvreta på TV, vi hejar på dalen men
det går inte så bra för dem just nu.

Imorgon ska vi till Sundsvall och spela DM-matcher.
Känns sådär, hoppas jag får träffa Emelie!

Gör inte så mycket om dagarna måste dock börja
plugga matte igen eftersom snart omtentan ska göras,
jag är så dålig så expert-hjälp sökes!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Experthjälpen är här! ;)

2009-03-21 @ 23:37:53
URL: http://dylikt.blogg.se/
Postat av: emelie.

Angelica - HA-HA!!

2009-03-21 @ 23:40:47
URL: http://gemig.blogg.se/
Postat av: sandraiume

jag borde väl kunna vara lite till hjälp.. annars är det skamligt med all matte som jag tragglat mig igenom. ;)

2009-03-23 @ 20:29:59
Postat av: sandraiume

jag borde väl kunna vara lite till hjälp.. annars är det skamligt med all matte som jag tragglat mig igenom. ;)

2009-03-23 @ 20:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0