Hemmafru,

Idag har jag varit en riktigt duktig hemmafru,
ser mig som en singel hemmafru än en stackars
arbestslös jävel.
Har diskat, tvättat två tvättar och dammsugit.
Har också hunnit med att träffa Lina och varit
på gymmet med Vio och Nordin.
Började även att se Edward Scissorhands idag och
jag älskar filmen, ska se klart slutet imorgon.

Idag ringde Gugge mig och berättade om en riktigt
härlig nyhet, men nu är det ännu viktigare att få tag
på ett jobb. Snälla, gemig!

Imorgon ska jag på stan med Vio för att hitta nåt
festligt till henne och hårfärg.
Vio bjuppar på hemmagjord lunch och jag färgar
hennes hår. En schysst deal tycker jag.



Snart hem och hälsa på familjen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Edward suger. Är ju läskig ju :/

2009-03-04 @ 12:08:01
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0