helt otroligt,

Jag slog nyss på TVn och programmet där man ringer
in och gissar ord för pengar visades.
De sökte ett ord på 3 bokstäver och ändå ringer
det in idioter och gissar ord på fler än 3 bokstäver,
Vad är det som är så jävla svårt att fatta?
Vad är deras problem?!
Jag blir så jävla irriterad, bruden srkiker ju ut hela
tiden att det är 3 bokstäver som är det viktiga.
Jag har hört det så många gånger nu så att jag
får ett psykbryt på henne för att dessa människor som
leder dessa program är så jävla dryga.
Nu byter jag kanal.

Hoppas de blir skidor ikväll!

Kommentarer
Postat av: G

Jag blir så irriterad på dom som skriver fel i blogginlägg, först handlar det om tre bokstäver men sen helt plötsligt ändrar dom sig och börjar snacka om tre ord!! Dumt att hålla sig till det man skrev först!!!! ;D

2009-03-05 @ 10:23:24
URL: http://femteifemte.blogg.se/
Postat av: G

Haha, fegt av dig att ändra tycker jag! :P

PARTYYYYY IMORGON!!!!! JAG ÄR SVINTAGGAD!!!!

2009-03-06 @ 10:42:53
URL: http://femteifemte.blogg.se/
Postat av: Morret

Haha. Lugna ner dig nu Emelie.

2009-03-08 @ 09:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0