bildbevis,

Förresten, jag sa ju att jag hade ont i fötterna
i lördags. Såg idag när jag duschade att de
var väldigt blå, t.o.m så blå att vio skrattade åt dem.



Såhär snygga var jag och G nrä vi fått lånat skor av Soufi som har tyå 3 strlk
mindre än mig. Men nu kunde jag iaf gå.



Syns inte så bra på denna bild, men det är inom det röda som jag är blå
iaf, och jag är blå på fotknölen eftersom ett pucko typ slängde/tappade ett glas
där.


När vi ändå är inne på blåmärken kan ni få se två bilder hur jag såg ut
efter en innebandymatch. - tur jag inte har pojkvän.





Fick dock inte med alla blåmärken denna gången heller.
Eftersom mobilkamror suger.

Kommentarer
Postat av: G

hehe och typ 2 storlekar för stora för mig :P det gäller att knipa med tårna då

2009-03-30 @ 13:35:49
URL: http://femteifemte.blogg.se/
Postat av: Angelica

men eeew. ta bort fötterna!

2009-03-30 @ 22:38:53
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0