Back,

Idag har jag varit med Vio ungefär hela dagen,
mötte även upp Gun på stan och följde med henne
hem innan vi skulle upp på träning.
Jag och Gun var och tittade på en lägenhet innan träningen
och den var mycket fin. Jag kommer nog tacka ja om jag
blír kvar här i övik ett år till.
Sedan när man kom upp till träningen fick man en trevlig överraskning
då man helt plötsligt fick spela back.
Vi spelade mot Distrikslaget F-17 och jag kan säga att de var en av de
roligaste och jobbigaste träningarna på länge.
Riktigt tunga ben och kommer nog ha träningsvärk imorgon.
Benpass på gymmet igår, innebandy idag och skidåkning imorgon.

Imorn ska jag ner på stan för att gå på Miranda för att kolla
vilka kläder jag ska bära på modevisningen.
Tråkigt att det inte blev en butik som man brukar gå och handla i,
 men jag gör ju detta för utveckla mig själv som person.
Att sluta vara så feg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0