F&S

alltså, jag måste bara skriva av mig lite ilska.
Visst är det ilska som lagt sig redan, men ändå.

Idag hade vi träning och det har varit riktigt dåligt
väder me regn så jag var rätt förberedd på en blöt träning.
När träningen väl börjar får man veta att det är ett pass
med Friskis & Svettis gänget vi ska ha.
Kärringympa indeed.
Strax innan passet börjar så börjar det regna lite mer och
kommer att KRÄKREGNA resten av timmes passet.
Okej att träna i regn, men inte när det är det vi gjorde idag.
Jag är glad att Ella var vid min sida för vi båda var så ruskigt dåliga
så man slapp skämmas själv.

När jag kom hem var jag helt genomblöt.
Jag tror seriöst att jag aldrig varit så blöt efter en träning
i hela mitt liv. Jag hade ont i ögonen av regnet och
ingen känsel kvar i mina fingrar.

aja, imorn blir det träning igen och sen stan,
jennie säger att det är kulturell shit pågång.

Sängen nu.

Kommentarer
Postat av: OLESSIA

ajdå

2009-07-10 @ 11:25:30
URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/
Postat av: G

vi hade iaf lite roligt att få se på er när ni gympade :P förresten så berättade mamma att dom sålde typ franska kläder på torget, haha tänkte direkt på dig och jennie :P synd bara att det va svindyrt...

2009-07-10 @ 17:18:33
URL: http://femteifemte.blogg.se/
Postat av: Tess

Var det så illa Lillan? Jag, g och santa tyckte det nog var ganska roande :P

2009-07-14 @ 21:06:53
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0