yoga.

Godmorgon.
Idag är jag uppe rätt tidigt för att hinna med lite saker nu på morgonen innan jag ska
iväg till gymmet med vio klockan 12.
Ska gå igenom hela yoga-skivan alldeles strax som jag fick av min mamma i julklapp.
Har inte hunnit gå igenom hela den än så det ska bli roligt!
Förresten mamma så önskar jag mig en yogamatta! eller nåt liknande iaf..

Igår klev jag upp 05.00 eftersom vi skulle åka iväg till mora 06.00.
Laget var som vanligt på plats i tid så vi kunde åka och inga sura miner märkte jag
heller av, direkt när vi börjar rulla la jag mig på golvet med liggunderlag, kudde och sovsäck.
Riktigt skönt var det för min stela kropp att slippa ligga på två säten.

Kändes även på uppvärmningen att kroppen var lite bättre än vad den brukar vara.
Vi vann matchen md 2-1 och det var ri´ktigt skönt och viktigt för vårt lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0