vissa saknar man,

Helt sjukt vad man kan sakna vissa människor.
Helt sjukt vad vissa människor kan göra en glad.
Hälsade på hos familjen Hübbinette idag och jag insåg
då hut mycket jag saknat henne och hennes föräldrar.
Jag visste det innan, men det blir tydligare när man ses.
Jag gillar många av mina vänner föräldrar.
En bra egenskap tycker jag.

Blondinbella åkte ut idag från Lets Dance, lite tråkigt tycker jag..
Kitty kunde ha åkt ut, hon är verkligen dålig. Inte för att Blondinbella
är särskilt bra heller, men lite iaf.

Fikat idag med Vio var hur kul som helst. Gick sedan och köpte Dust It
och det var kampanj så jag fick 2 för 249. Riktigt bra!

Nä, nu ska jag upp och sova så jag orkar vara pigg, trevlig och glad
inför laget imorgon.

Kommentarer
Postat av: tellan

fan va skönt att blondinbella åkte ur.... ;)

2009-01-24 @ 12:42:35
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: Angelica

håller med thelin!

2009-01-25 @ 20:32:40
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0