arbetslös,

första dagen som arbetslös..
Idag klev jag upp strax efter åtta och har hunnit; äta frukost, föra över filer till min externa hårddisk,
diskat, träna yoga och ringt csn för att se att allt är ok.. och det var de!
Idag ska jag även tvätta sista maskinen och diska klart resten av disken, ska även försöka ta mig ut på
en promenad men det är så tråkigt att gå själv..
Imorgon blir det nog staden med Maja, måste färga mitt hår lite mörkare då alla färg nästan åkt ur
och jag ska också in på arbetsförmedlingen och anmäla mig igen,

Har fortfarande ont i min axel idag sen matchen i lördags mot kais då jag blev på sprungen,
men efter yogan imorse så känns det faktiskt bättre !

Nä, kanske jag ska gå ner med tvätten nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0