markoolio, markoolio!

Jag har varit mycket upptagen på sista tiden.
I torsdags var jag med Sara hela dagen och hade det trevligt, var hos elin på kvällen
och Hübbi kikade även förbi. Sov även hos Sara eftersom vi även skulle ses på fredagen.
På fredagen var vi på stan och jag köpte en mycket fin och billig klockan för 260kr.
Sedan kom pappa typ halv tre och har varit med dem sedan dess.
Har hunnit öppna lite paket och gjort om i lägenheten.
Idag var det match mot Endre och vi vann tillslut i Sudden med 8-7.
Riktigt skön vinst!
Ikväll sover Lillasyster - Lina hos mig och nu måste jag leka med henne.


Kommentarer
Postat av: G

Ååh vad mysigt! Jag vill också ha en lillasyster som kan sova hos mig. Vad har du fått för någe?

2009-02-14 @ 21:50:02
URL: http://femteifemte.blogg.se/
Postat av: Angelica

varför då? :o



Pöllan! Jag har inte hämtat ditt paket än, hähä.

Så du inte tror att jag är en otacksam biaatch. Ska försöka hämta det idag :D

2009-02-16 @ 16:46:24
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0