jobb,

Idag har jag sökt jobb.
Ringde mitt gamla jobb på tunnbrödbageriet och sa att jag kunde
ställa upp när det behövdes.
Har även idag sökt på MAX, haha.
Jag trodde att det ALDRIG skulle ske att jag skulle söka jobb där
och det behövdes en övertalning av Stina för att jag skulle söka.
Men jag kom att tänka på att jag hellre jobbar där och sliter röven av mig
än att sitta hemma hela dagarna och tacka nej till allt som dyker upp för att jag
inte har pengar eller för att jag kommer bli tvungen att praktisera för
slav-lön.
Nej, så nu hoppas jag att jag t.o.m får jobbet även om de säkert kommer
vara över 200 sökande och det finns endast 10 platser.
Jag vill ju liksom besöka alla mina vänner runt om i landet och även
utanför landet. Dessutom vill jag göra något roligt i sommar också.

Ikväll ska jag och G på hockeyn , Modo-Luleå.
Heja Luleå!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, emelie_luleåhockeyförening ;)

2009-02-23 @ 20:17:02
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0