finally,

Äntligen är det Torsdag och det betyder att jag äntligen ska få träffa my angel Sara Morian!
Im so happy today, nu sitter jag mest bara och väntar på att Sara ska bli klar hos frisören
och sen komma hit. Sen under dagen kommer även vår kära vän Hübbi!
Senare på kvällen tittar även G och Maja förbi. Detta blir en kanon dag!

Igår städade jag faktiskt hemma, så nu är det ganska rent här i alla fall.
Det är ju renare än vad det var tidigare, det är ju viktigast.
Har även diskat idag och ska även tvätta lite senare.
Börjar dock bli lite orolig, vaknade upp idag och har lite ont i gommen typ slutet
av munnen/början på halsen och det brukar betyda förkylning.
Hoppas jag har c-vitamin hemma!

Kommentarer
Postat av: sofia

Du måste dricka mitt mirakel tea!!

Varmt vatten

citronskivor

honung

färsk ingefära



frisk som en fisk på nolltid ;)

2009-02-12 @ 22:54:00
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0