veckan som gått,

Som ni vet var jag och Elin i Sthlm för att se Paramore och shoppa lite på stan i början av veckan.
Vi kom hem tisdag kväll lagom till träningen där vi hade platsbytarmatch.
Jag tycker att det är skönt och roligt att får vara utespelare ibland, tyvärr blir jag rätt less på att vara
målvakt ibland.
Igår jobbade jag mitt kortaste pass och träffade sedan på Emelie Wallin som var i stan med en av hennes kompisar från Sundsvall. Blev en tacotallrik på lilla paris och massa gamla minnen. Skit roligt att äntligen få
träffa henne! Saknar henne grymt mycket.
På kvällen var det träning och efter det gick jag och Jennie och hälsade på i Camillas nya lägenhet.
En väldigt fin lägenhet, man blir nästan lite avundsjuk. Kommer hänga där flera gånger.
Idag har jag och Jennie sett filmer och bara hängt, planerat lite inför helgens bravader.
Imorn är det nämligen fest på nygatan 50 och jag längtar. Längesen det blev fest där nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0