Skön dag,

Nu är jag frisk igen, hoppas att jag får vara det länge nu också.
Sömn hjälper tydligen mycket bra.
Idag var det jobb igen, men blev endast 1,5 timme.
Efter det gymmade jag armar.
Ikväll blir det Innebandyträning igen äntligen!

Var hemma innan tio idag och hörde med G om hon ville hitta på nåt.
Vi valde att ses vid tolv efter att jag hade fått sova lite.
Vi gick ner på stan för att posta ett brev till mig och för att jag skulle kunna
få kika in hos tatueraren, måste ha en ny tid för att fylla i den.
Tur som jag hade fick jag en ny tid redan imorgon!

Efter det bestämde vi oss för att åka hem till G för att se på thrillern
"Hit and Run" och ja, den var som de flesta andra läskiga filmer, värdelös!

Nu ska vi snart iväg till träningen. Jag ska också göra några situps tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0