Scandic Cup,

Har varit i Östersund i helgen och spelat 2 matcher.
Vi mötte Kais på Lördagen och vann den matchen med 8-7.
En bra match med tanke på hur tunga ben vi har just nu och
att jag spelade med mycket träningsvärk.
Idag mötte vi brunflo och vi vann den matchen med 22-0.
Therese fick stå denna match och gjorde en bra insats, inte
lätt att stå matcher där det finns inget att göra.
Helgen har varit kanon med teorisnack och liknande.

Har även hunnit med att träffa familjerna mina och thelas
en kort stund. Skönt att få träffa dem lite även fast jag
hade velat haft mer tid att träffa dem.
Men de kommer nog snart och hälsa på när serien drar igång.

Imorgon börjar jag min första riktiga dag på jobbet, börjar 7 så
kommer att vara en mycket trött tjej.

Grattis pappa på födelsedagen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0