Nolia Cup,

Har spenderat hela helgen i Umeå.
Åkte upp på fredag och checkade in på Scandic Syd,
det var jag och G som delade rum.
Åkte sedan till hallen vi skulle spela i, vi mötte Ersboda och vann
den matchen. På kvällen skulle tjejerna se Herr Innebandy men jag valde
att åka och hälsa på Per och Jennie, det var mycket trevligt.
Vi såg film och testade mössor, en mössa blev min.
Sedan var det Godnatt och lika snabbt Godmorgon med
en härlig hotellfrukost som serverades.
9.00 mötte vi Skellefteå och den matchen skulle jag får stå,
kändes bra hela uppvärmningen och fram till ca 13min i första perioden
då jag får känningar i ljumsken och blir tvungen att kliva av efter första
perioden. Tråkigt att kliva av men av det lilla jag spelade så hade ja en
bra känsla i kroppen och ett stabilt spel.
Blev inga fler matcher för mig denna cup, endast ryggmassage i massor.
Vi vann mot skellefteå och sedan mot Iksu Ungdom också.
På lördag kväll såg vi på herrmatchen mellan Dalen - ÖIB.
Jag och G valde att sova en natt till på Hotell och även Erik och Santa.
Halv nio hade vi håtellfrukost-dejt och sedan bar det iväg för match mot Dalen
11.00, dock förlorade vi den men så slitna och trötta vi är så gjorde vi ändå en bra match.
Spelade inte egentligen så stor roll att vi förlorade, hade dock varit roligt med en final.
Therese som har stått alla matcherna har gjort en kanon helg.

Nu sitter jag här och har nyss sett ännu en dålig skräckfilm.
Nu ska jag lägga mig för att sova, jobb imorgon och inventering på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0