my angel,

Återigen ett Hejdå. Men ett gladare denna gång.
Idag var sista dagen på väldigt länge som jag fick
umgås med en av mina bästa vänner, sara.
Förra gången var det ett Hejdå för att lämna Övik
och göra något nytt. Vilsen i Oslo för att samla
nya erfarenheter, tankar och lycka.
Denna gång säger jag Hejdå till en tjej som är
flera erfarenheter rikare, hittat sin säkerhet och
lyckligare än någonsin,
Jag är så glad för din skull Sara, jag tror det är därför
det inte känns lika jobbigt denna gång.
Även fast det gör riktigt ont varje gång vi säger just Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint angel <3

2009-08-21 @ 23:14:40
Postat av: Anonym

Nu har jag också ny design angel! Blev inspirerad av dig:) hoppas du har en bra lördagskväll.PUSS

2009-08-22 @ 21:18:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0