inte igen,

Gick och la mig igår ganska tidigt för att jag kände
att allt inte stod rätt till i min hals.
Vaknar upp idag av att jag har ont i halsen när jag sväljer.
Jag orkar inte vara sjuk igen.
Jag hoppas att det var för att jag klev upp 06.00 idag för att
jag hade så ont, har bara lite ont nu.
Blev alltså ingen löpning idag utan bara gym.
Ska lägga mig att sova en stund nu för att bli frisk.

Träffade på gugge nere i tvättstugan också,
helt plötsligt hade man blivit bjuden på lunch 13.00.
Det gillar vi!

Ska träffa Maja ikväll också, det ska bli riktigt kul.
Men även tråkigt eftersom hon flyttar snart.

Kommentarer
Postat av: Sofia

krya på dig! Fan vad fin bloggen blev :)

2009-08-24 @ 16:49:29
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0