Burger King,

Åkte som sagt till Burger King efter träningen.
Det var mycket gott men dyrt.

Det finns verkligen riktiga idioter där ute.
Nu när vi var på Burger King och beställde Hamburgaren ställde
jag mig i en kassa där en tjej stod för hon verkade duktig
så att det skulle gå snabbt.
I kassan bredvid stod det en kille som var världens nervvrak
som inte verkade göra någonting rätt!
Det var många upprörda människor som gick ifrån den kassan..
Efter Burgaren ville vi sitta kvar ett tag och ta en glass,
jag och G gick till den värdelösa killen eftersom vi tänkte
att det var en lätt beställning och att han skulle klara det galant
och samtidigt få lite träning på köpet.
Men vad fel vi hade, jubelidioten klarade inte ens att ta en jävla
glassbeställning!!
Jag beställde först typ en varm muffins och tog betalt. Sedan stog
han rakt upp och ner och gjorde inte ett skit. Han kollade bara runt och vågade
inte ens ta ögonkontakt med någon.
Han stod där så jävla länge utan att något hände så att en annan tjej
fick fråga vad han gjorde och fick förklara att man kunde ta
beställningar under tiden. Vilken jävla idiot som helst fattar väl det?
Näe, inte han tydligen. dumbass!
Då ropade han "Det går bra i den här kassan med!" och G som har stått
 framför kassan under hela tiden svarade med blick bara riktiga idoter får:
"ehh, ja jag står här och vill också beställa?!"
IDIOTJÄVEL!! BLINDA NERVÖSA ÄCKLIGA MÄNNISKA!
Hon fick iaf beställa och idioten lyckades slå in fel så hon fick betala för
2 saker och inte 3  ( tackarr ) och dessutom visste han inte ens vad som skulle vara
i glassen och på muffinsen. Så jag fick förklara för honom vad som var på
och vad som skulle vara i. Har jag sagt att jag aldrig ätit på Burger King förut?
Jag var så jävla nära att kasta bort idioten och ställa mig där själv och ta över jobbet.
Han kunde inte ens kommunicera, när det för en gångs skull kom ut något ur
 hans mun var  det bara en massa skit och nervöst pladder.
Han vågade inte ens prata med de andra som arbetade där och fråga om hjälp.
Jag lovar att denna lilla glassbesällning tog minst 10 minuter, 10 MINUTER för 4 glassar.
Hoppas att han får sparken redan ikväll för där har han ingenting att göra!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, du börjar låta som mig. . . ;)

2009-04-02 @ 12:08:19
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0