"orka bry",

Har haft en mycket trevlig helg.
I Fredags mötte flera i laget upp Tilda som var på besök eftersom Rönnby mötte oss och Iksu i helgen.
Vi åt först på UH och tilda pratade som aldrig förr!
Råkade även att använda mig av ett väldigt barnsligt och ungdomligt uttryck som jag aldrig tidigare anvönt mig av; orka bry! Gissa om att jag blivit retad i helgen ;)
Kvällen fortsatte sedan hos Maja där det diskuterades och provsmakades något som heter "Herbalife".
Man ska kunna bli piggare, starkare och smalare om man följer detta.
Några tror på det och andra inte, jag ska iaf testa och se vad som händer. Man får testa i en månad och skicka tillbaka om man inte är nöjd och får dessutom pengarna tillbaka, så vad har jag att förlora? precis, inget!

I lördags var det match mot kaxiga Huddinge och det var så jävla gött att få slå dem och lika skönt var det att Iksu också fick kissa på dem i dagens match. Nu kanske vi har fått ner dem på fötter igen.

Dagens match var dock inte lika rolig, 4 mål insläppta på 4 minuter och jag får kliva av banan.
Visserligen tror jag att jag inte kan ta på mig något av målen och vi behövde en ny start, men suger gör det ändå.

Men det som suger ännu mer är att jag har haft ont i baksida lår hela veckan och idag var det sämre än vad det varit.

Ångest har jag också haft idag eftersom jag inte pluggat ett skit på hela helgen och har tenta på onsdag och jag kan verkligen INGENTING.
men nu har jag iaf läst litegrann och ska nog snart gå och lägga mig.



Kommentarer
Postat av: Lina

Vad prövade du för smaker? :p du kommer bli piggare jag lovar, men det är ganska dyrt.. Hur är det annrs då? vill önska dig lycka till på tentan.. Kram

2008-10-27 @ 11:14:37
URL: http://linawagstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, lycka till med den där skiten!

De fick alltså ännu en i sin fälla..

Var försiktig!

2008-10-27 @ 12:21:35
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: Lina

Japp jag har pröva dom flesta smaker.. faktist gott och mättande.. hoppas det funkar för dig..

2008-10-27 @ 19:11:23
URL: http://linawagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0