sunny saturday,

Jennie sitter på ett tåg hem nu och jag har inte hunnit träffat henne så mycket som jag tänkt, men skolan tar tid och innebandyn likaså. Vi ses till Jul istället.
Igår var det begravning för Jennies farmor, när klockan slog begravningstid blev det tungt i mitt bröst.
Jag vet hur mycket Jennie älskar sin farmor och hur mycket hon kommer att sakna henne.
Jag hade tur som fick träffa henne några gånger. Hon är bra!

Igår fyllde Stina 28 och vi i laget var där för att gratta henne.
Stina bjöd på mycket gott fika och hon fick en bajsbok av mig, isabell och elin.g.
Hade hur roligt som helst igårkväll och åkte hem sent.

Idag är det lördag och maja ska färga och klippa mitt hår. Elin ska också klippa sig lite granna.
Sedan så kommer nog hubbi att hälsa på, ska bli så roligt.
Var så längesen..

Min kära Sara Morian är i Sverige i helgen och jag saknar henne så mycket, är så lessen att inte jag bor närmre Nora idag. Då hade jag hälsat på henne direkt.
Men hon kommer också hem till Jul!

Nä, nu är ja sen och måste kila ner på stan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0