future,

oh. pust och stön.

jag orkar inte mer matte nu, det är inte roligt.
jag är glad att jag inte läser till civilingengör alltså.
Vet inte hur jag ska göra med skolan heller, tror det blir att hoppa av.
Det här är inte riktigt min grej, för många barn jag inte kan hjälpa.
Säga till och planera, nä.
Hjälp mig nån.

Angelica - "oh brother, where art thou" är en film med tha hot one, George Clooney.
Handlar om tre fångar som är på rymmen, där de blir flera olika äventyr.
härlig folkmusik spelas och man får möta flera olika speciella människor.
den är så bra, vet inte hur jag ska förklara för att inte säga för mycket.

Nu är det toppform, tjohopp.


Kommentarer
Postat av: Angelica

VAR ÄR SJÄLVFÖRTROENDET KVINNA!

Klart att du kommer lyckas som lärare, du får inte hoppa av bara för att du tvivlar på dig själv.

Hoppa av ifall du inte tycker att det är kul.



Men kan, det kan du!

2008-11-11 @ 12:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0