En månad : )

En månad kvar till Julafton :)
Åh, så härligt.
Desssutom är det bara 19 dagar kvar av praktiken,
på fredag blir det mys för då är det adventsfika på skolan och jag tror kören ska sjunga lite.
Sen är ju en av mina favoritdagar, lucia, under praktiken så jag kanske får höra lite sång även där!

Idag hade jag en liten problemlösning för barnen och sen gick jag hem från skolan.
ikväll har det varit träning och senare blir det "boston tea party!" love it!

intressantare än såhär blir det inte..

Kommentarer
Postat av: Angelica

hmm. kanske jag ska komma och lussa för dig i år?



.. om jag har råd dvs ;p

2008-11-24 @ 21:54:32
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0