stora förändringar,

ikväll beställdes returbiljetten hemåt från skåne. den gick på 549kr styck.
vi har kommit jäkligt billigt undan, fan vad bra vi är.

som sagt så tatuerade jag mig idag, känner mig riktigt nöjd. bild kommer senare.

annars så åkte jag till min kära far och familj i Hammerdal idag.
är sån skillnad på här och Örnsköldsvik.
som ikväll var jag på promenad med pappa och kollade planten hur de hade klarat sig, såg en tjäderhöna med sina ägg (häftiga ägg minsann), var till grusgropen och lärde mig lite nya grejer där.
allt detta på endast en liten timme.

får se vad det händer för spännande grejer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Babuschkan

Haha du är för söt du! Tjäderhönor och grusgropar:P Fan va bra, ni kommer ju ha massa pengar över som skulle ha gått till biljetten. Det innebär massa shopping och sprit! Frukt också så klart.

2008-05-30 @ 10:52:59
URL: http://babuschkan.blogg.se
Postat av: Anonym

Asså.. vafan lärde du dig vid grusgropen? :o

2008-05-30 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0