Paper Planes,

Igår var en helt sjuk dag. Var med Jennie hela dagen och det var jätteroligt och stört. även fast vi är med varann varje dag så vare nåt galet i gröten vi åt igår tror jag.
lyckades dra med henne på örnexpo och hjälpa mig att jobba, tydligen så är jag skyldig henne big time nu.
men jag lovar, isabell är skydlig mig big, big, big time.. passare när du kommer hem från outlandisch ;)

senare på kvällen kom camilla förbi, vi drog till domsjö för att hitta roliga bilder i jennies gamla nerkraschade dator.. och det gick inte såklart.. åkte sedan vidare till månssons för att kolla på en fest.
lyckades övertala sara att festa med oss idag, I love it!
Sen var det hem igen å testa lite kläder å så..
satt och spelade lite turbonegro då jag å jennie fick idén att måla henne som Bam när han lyssnar på turbonegro.
fram med kajalen och sen tog det inte slut förrän vi båda såg ut såhär.
tyvärr har camilla de bästa bilderna på sin telefon.

Ikväll blir det partey tjejer ;D


Kommentarer
Postat av: mor

snyggt NOT! ni e galna brudar ni

2008-05-04 @ 13:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0