ny dag, nya möjligheter...

.. att lukta på skit,   japp.  jag har varit på second hand med jennie, därav skiten.

idag har det varit en trevlig dag, först var jag hos söder och klippte och klistra lite och kollade hur knät var. Knät var inte så bra, men hon får bättre svar inom en vecka.
sedan blev det staden med jennie och jag hittade flera babuschka-docker åt henne. Köpte mig även en vit stor t-shirt på carlings.
nu är bettan här (och jennie som vanligt) det är mycket trevligt. nu ska vi springa på affären.


  jag saknar morret.. hon vill inte spela innebandy med mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh nu blev jag sad. jag saknar er i laget, men som sagt. jag ville inte spela innebandy. inte just nu iallafall. love you:D

2008-05-21 @ 18:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0