fascination

ikväll har jag haft hur kul som helst.
började med att jag fick skjuts av sandra till sandra kring fyra för att plugga hemtenta.
Kollade först runt i hennes nya snygga lägenhet sen fick vi ner på subway och köpte varsin macka.
Upp tillbaka igen, och sen var det dags att plugga. Det gick faktiskt riktigt bra och jag tror jag är klar nu,
jag och sandra ska bara ha en msn-dejt imorn vid halv nie sen är det bara att skicka iväg skiten.

Efter det så åkte jag till angelica där jennie och camilla var på besök.
har återigen sett massa bilder och skrattat ihjäl oss. pratade även gamla fester och fester som är på ingående.
imorgon så ska jag jobba på örn-expo och som tur är fick jag med min kompanjon jennie så att jag slipper gå runt där själv som ett emo.
Efter det blir det dejt med camilla, så får vi se vad som händer. Jag hoppas på en skräckfilm!
sen ska jag övertala my sexy angel morian att följa med ut på lördag också.
jag tror jag kommer lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0