Theo,

idag har familjen hållt igång hela dagen som vanligt, hunnit varit ut å grillat, sett på film, fika en massa, träffat släktingar (åt karina, inte mina), träffat faffa å hans tjej, spelat innebandy med ede-barna och massa annat.
håller fullständigt med fröken a.ödling att; ni skulle bara se hur vi lever här!
haha, som imorse var jag och pappa och mata pippán (som pappa kallar fåglarna) en fin rutin som pappa har.
tidigare i veckan berättade johan att pappa uppfinnit en pinne med en spik längst ner som han går och dödar råttor med, äckligt tycker jag.. roligt tycker johan!
satt och sjöng låtar idag med lina och en av hennes favorit artister är markoolio (duktig flicka) och då spelade vi "ingen sommar utan reggae" och det är så roligt när hon sjunger "dricker hemkört och cola i en uppblåsbar pool" men något som är ännu roligare är att hon i somras hade frågat sin kära mor om hon inte också kunde få dricka hemkört och cola som markoolio..  gissa vad svaret blev ;)

Ikväll så var jag och besökte thomas, lena och theo ♥  (eller theodor som thomas säger, mot lenas vilja..)
och självklart älskar theo redan sin faster.
han fick en tuff napp med en döskalle på.
han är iaf hur söt som helst och väldigt lik thomas.
längtar tills jag träffar han nästa gång, har jag tur blir det redan till veckan :)


nä, nu blire sängen.. och tack "anonym" för tipsen mot spindel-fobierna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vassegod inte vill jag att du ska ha spindelfobi :-)

2008-03-23 @ 15:13:50
Postat av: A

haha, trevlig grej din pappa uppfunnit. Har han hört talas om råttfällor ? ;)

Kommer hem imorgon! PUSS

2008-03-23 @ 22:18:52
Postat av: Emelie.

Haha, men angelica. Denna är till för att råttorna ska dö utanför huset och vi skaslippa ta rätt på dom :P

2008-03-24 @ 12:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0