stollardore,

igår åkte jag och mamma till Hammerdal för att hälsa på Thomas, Lena och Theo.
men Theo ville mest bara sova hela tiden..
Vi åkte till Strömsund för att kolla in Dollarstore som jag aldrig varit på, det var inte värsta superhäftiga upplevelsen men ändå värt resan.. inhandlade en film (ovanligt va?), en duk och typ godis.
hade iaf roligt hela dagen och sen åkte jag och morsan tillbaka till Östersund.
där la vi oss och såg på tv och åt godis och sen när niklas kom hem spelade vi singstar och jag kan bara säga att jag är väldigt svårslagen.
Vann alla gånger både mot niklas och mamma, kan vara för att de började skratta medan jag sjöng.. men det är en annan femma och en smart strategi från mig!

idag ska jag och mamma ner på stan och jag hoppas jag får tag på två skitsnygga sjalar som jag såg i ett skyltfönster.

Kommentarer
Postat av: kissekatta

haha grattis. bara över 1 år sen dollarstore öppna.;)

å varför kunde ni inte svänga in på skogma och hälsa på mig för ?
dålig stil.. ^^
å förresten.. singstar... du svårslagen....
?

hihi

2008-03-27 @ 22:24:44
URL: http://lillthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0