new days coming,

måste börja att skriva om gårdagen som jag tillbringade ensam eftersom min käre kompanjon jennie åkte till sin farmor för att vila ut.
jag ställde in mig på att bli emo och känna mig som mest ensam i hela världen som jag brukar bli på söndagar om jag är själv.
började att skriva på min rapport som tog ganska lång tid och sen var det kväll och det är då det brukar bli som värst.. men igår var det annorlunda.
hamnade nämligen framför typ världens mest patetiska kärleksfilm och det var exakt det jag behövde.
filmen var så gullig och killen var skitsnygg. thank you "win a date with tad hamilton" och THANK YOU! Josh duhamel, somnade med ett pinsamt glatt leénde på läpparna..

idag så har jag åkt in och haft lektion  i umeå och träffat klassen igen,  det var trevligt.. sen var det hem igen och direkt åka på introduktion till mitt sommarjobb, fast först va ja hos emmelie och fika en stund.
jobbet var väl sådär.. trodde att det skulle bli roligare.
har bestämt mig för att åka hem imorgon, det kommer bli kung.. kommer tillbaka till övik den 27 eller 28..

Kommentarer
Postat av: kissekatta.

jaa de kommer bli kung att ha dig här hemma igen :D

2008-03-17 @ 22:45:27
URL: http://lillthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0