favorit i repris,

Star Wars Lör 4 jun 2005 16:02

I en galax långt långt borta pågick den gågna natten ett Star Wars-Marathon! Fyra tappra Jediriddare hade bänkat sig för 13 timmar av rent nöje! Och vilket nöje! Man kunde verkligen känna spänningen i luften. Ja, det var verkligen förväntningens och spänningens natt!

Och vilken fokusering på kraften! Man kunde känna fokus och kraften i en KVART! Sen var 50 % av alla i Jedirådet less. Inga namn nämnda. Och sen under andra episoden så gick en av våra fyra jedis över till den onda mörka sidan och började jävlas med "Yoda"!
Och sen så blev det som det blev. Alla somnade under Epiode 4-5. Och så blev man tvungen att se Den sista dagen efter. Men jag hade kakor iaf...Orkar fan inte skriva mer..OJ! Emelie har också en ny vän! :D Darth Vader! :P Hon brände några fina citat också! :
"Kan man skjuta med ljussvärden?"
"Vad är en Jedi?"
"Jag vet inte ens vem vi hejar på!"
"Jag kan vara hans vän!"
"Om jag var en polis!"
"flashback från dagis"

Skriven av David Månsson.




Haha, ett av de roligaste inlägg jag någonsin läst.  Jag skrattar varje gång jag läser det!

Kommentarer
Postat av: A

jag HATAR star wars...

2008-03-28 @ 01:08:42
Postat av: Månsson

Direkt saxat ifrån Davildo's lunarblogg! Haha!

2008-03-28 @ 10:56:20
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0