du luktar ju gott,

tänkte först bara tala om för Angelica som har lite svårt att förstå ibland, att jag också HATAR star wars, varför tror du att jag inte fattade något för?  och dessutom inte ville se, fråga isabell!

igår så köpte jag en lila sjal.. tack för det.
var även inne på en affär me typ smink och parfymer då ett fyllo kommer fram och frågar om han luktar och jag tänkte svara "ja, sprit" men snabb och klok som jag är höll jag det inne och svarade "ja parfym" och log lite äckligt till honom. han förstog ganska fort att han luktade illa och jag förklarade för honom att det är onödigt med parfym och att jag själv inte använder det då han säger nåt i stil med "klart du inte behöver andvända parfym så vacker som du är"
OUCH vilken talang den killen hade för att ragga och jag är verkligen het på marknaden..  suck
aja, ensam som man är ska man väl ta åt sig ändå.
hade annars en trevlig dag på staden med mor igår och sen när vi kom hem blev det återigen singstar.. stackars grannar.

idag blir det en riktig mor-dotter dag. niklas åkte nyss och kommer inte hem förrän sent ikväll.. undra vad som kommer att hittas på,  troligen ingenting.

---

haha, okej sorry morsan.  jag ångrar det jag skrivit, helt fel av mig.
idag har jag och mammat varit på lillänge och "shoppat"
har varit mycket trevligt..
nu ska vi laga mat.
puss

Kommentarer
Postat av: Månsson

Ljug inte! Du älskar Star Wars.

2008-03-28 @ 10:57:08
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Anonym

du är en elak dotter som inte blir nöjd för något, här har man underhållit dig i flera dagar men det är klart det mor gör för dig har aldrig räknats utan bara negligerats. :P

2008-03-28 @ 15:59:17
Postat av: Anonym

Du är förlåten dottern!! Älskar ju dig, kan man göra nått annat

2008-03-29 @ 11:12:15
Postat av: Angelica Ödling

HAHA ! Det är ju du som ibland har svårt för att fatta , vem var det som satt å sa alla de där dumma sakerna ? Huh ? ;)

Nåväl , tänkte be dig om en liten tjänst. Jag vill ha en vit bakgrund nu. En vit tapet. Kan mitt lilla hjärtegryn ordna det? :)) PUSS

2008-04-01 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0