changed plans

ändrade planer gott folk! Sara kände inte för att se vem den "snyggaste singel killen i övik" är! Hon känner hellre för att spendera kvällen med mig, bra tycker jag! (egentligen var det att hon inte orkade va full, men jag vill tro att jag är för rolig att vara med)
Är ändå sjukt nyfiken på vem den där killen kan vara, men hörde att maja och ella kanske skulle dit och spana så jag får väl höra med dem.
visst, angelica och jennie ska också ut men jag har en känsla av att de iaf försöker hålla sig så långt borta från den där auktionen som möjligt..  hoppas kan jag ju iaf göra ;)  Men vet ju aldrig vad fyllans glada dagar kan göra med dessa töser..

nu ligger jag iaf i soffan och väntar på att jag får hem lite grejer om word så att jag ska kunna påbörja min rapport om praktiken jag har haft, jobbigt såklart!
Men jag vill försöka bli klar så snabbt jag kan så jag får njuta så mycket som möjligt av ledighet hemma.

dags att plugga.

Kommentarer
Postat av: sexy angel

haha emelie you know att jag hellre är med dig än super och raggar på slitna palttish!;)

2008-03-15 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0