midsommar

jag får små vibbar hela tiden av en tjej som tydligen vill synas överallt, så det är dags för mig att uppdatera.
Midsommar i helgen och jag väljer att åka hem.
Äntligen har jag och Thelas kommit på vad vi vill och kan göra och anna ska hänga på!
På fredag åker jag in till Östersund för att hälsa på Mamma och hämta lite boooze.
Sen kommer Thelas och Anna att hämta mig och då åker vi och handlar lite smått och gott inför kvällen, sen är det dags för att åka ut till lilla Ede och Thelas lägga.
På lördag så hoppas jag så mycket att Elle ska vara med och då ska vi åka in till Östersund för att chilla lite.
Kommer bli så kul att träffa Elle igen, hur längesen som helst var det.
Sen är det söndag och då vill Thelas tvinga ut mig på en jävla fotbollsmatch.. (å vem fan lägger en match under midsommarhelgen, va?!)
men, vi får se med det ;)  höhö.     troligtvis blir det av.. en stund iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0