i don´t live today,

ännu en dag avklarad på jobbet genom att se och lära. jävligt lättförtjänta pengar. sånt älskar jag.
jag vill ha ett jobb där jag slipper göra ett skit. 
men har ändå haft ganska trevligt ikväll.
imorn är det en ny dag på jobbet att se och lära. sen jobbar jag inte förrän på onsdag men då börjar jag på mitt schema och ska alltså jobba själv, lite nervöst.

på söndag är det dags för innebandyträning med lite nya stjärnor, det blir spännande.
känns dock som att man kanske inte kommer att vara på sin bästa sida, men.. time will tell.

längtar sjukt mycket till skåne och yran nu. tror att det kommer bli riktigt kul alltså.
roligast är att samma vecka som jag och mina vänner är nere i skåne så är även christines familj där.
synd bara att det inte är närmre.

Kommentarer
Postat av: A

haha. skönt att inte göra nått och få betalt. för mig är det tvärtom. jag gör jättemycket men får inte en krona :/ ska vi byta?

2008-06-13 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0