blue monday,

idag är det en av de jobbigaste dagarna i mitt liv.
jennie åkte imorse till skåne och kommer vara där hela sommaren och sen åker hon vidare till linköping. jag kommer sakna min kära granne så oerhört mycket.
idag börjar jag jobba och jag är inte alls sugen eftersom jag hatar hemtjänsten.
jag är sjuk och vill träna men det går ju inte.
nordin ringde och kollade om jennies lägenhet var ledig men det är den inte -än.  jag hoppas verkligen att nordin får den.



---

men min helg har varit underbar.

Kommentarer
Postat av: Babuschkan

kommer sakna dig med, du är den bästa grannen man kan tänka sig! hoppas malin får läggan:D

2008-06-09 @ 21:00:27
Postat av: Babuschkan

jag kommer sakna dig med, du är den bästa grannen jag någonsin haft! hoppas malin får läggan:D

2008-06-09 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0