fezth.

Idag blir en bra dag, de känner jag på mig.  (förutom att jag klämde tummen nyss)

Ska snart iväg och gymma med bettan och efter det så kommer my sexy angel sara och malin månsson och hämtar mig. Då ska vi iväg och handla lite smått och gott sen bär det ut mot Saras stuga.
Där blir vi ett tag och sedan åker vi tillbaka och hem till Angelica för att välkomna lite gäster på roligt kalas.
Det kommer bli hur bra som helst. Hoppas bara att Angelica får gå lite tidigare.
och tjejer.. glöm inte toapappret.  vi vill inte ha någon luft-torkning inte ;)



                                 tha host.


Kommentarer
Postat av: Mor

MAN kan ta mossa eller löv om toapapperet är slut.Miljömedvetet dessutom.

2008-07-19 @ 15:09:21
URL: http://alienor.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0