sexy angel is back,

Idag fick jag världens bästa överraskning.
Jag, G och Nårdajn var på gymmet själva och det hade blivit svart längst bort i
korridoren där vi inte var.
Plötsligt hör vi någon komma in men det var fortfarande svart så vi såg inte
vilken det var. Jag och G tittade på varandra och jag viskade: Det ser ut som morris!
Men jag hade fått ett sms tidigare av henne idag att hon kommer hem på torsdag.
När den mystiska kvinnan kommer närme tänds lyset och vi ser att det är Sara.
Så jag springer och hoppar av glädje till henne och kramar henne!
Blev sååå glad! Äntligen är hon hemma.
Känns som en evighet vi sågs sen sist men ändå inte!
Vi ska ses i veckan och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0