en annorlunda lördag,

Jag - Mamma, jag ska till kyrkan ikväll...
Mamma- VAA?!?!  vad ska du göra där?!


Japp, så ligger det till. Nu har man blivit vuxen.
Nädå, men det är så att ikväll ska jag och Angelica umgås och hennes lillasyster ska
sjunga i kyrkan tonight och Angelica undrade om jag ville hänga på, självklart ville jag det!
Frågade Angelica nyss om vad det ska sjungas om, men hon hade ingen aning.
Jag hoppas på jullåtar, det gör inte Angelica!

Igår upplevdes en härlig vinst  borta mot Dalen.
Vann med 5-4 och det en lättnad när slutsignalen gick igång.
Till helgen väntar Falun och jag längtar!

Imorn har jag ett fullpackat schema.
12.15 - "målvaktstränare" åt distrikslaget.
15.00 - Herrara har hemmamatch.
19.00 - Bladning.

Dessutom ska jag hinna plugga och tvätta också..
sen är det något mer också, som jag nu har glömt...


Glöm inte att kika på brittan ikväll, 22.35 tv4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0