tackaaaaaarr

Härlig dag med en härlig tjej idag. Ja, det är dig Sara jag pratar om.
Men vi måste umgås mer innan du drar till Norge, annars kommer jag att sakna dig allt för mycket.

Sara och jag har inte gjort så mycket idag. Hann ner på stan och skratta av oss en stund iaf. Vi måste ta en fika nångång och göra samma sak tycker jag.
Efter stan fick jag skjuts upp till skyttis. Där gymmade jag axlar och tränade balans, några saker som jag är dålig på.
Sen var det innebandy med nya handskar, magplatta och hjälm. Men träningen gick skitbra. Kände mig hur lätt och pigg som helst, så jäkla roligt.  "Är det såhär det ska kännas?" tänkte jag..
Hoppas det fortsätter likadant hela veckan.

På fredag blir det troligtvis umeå och se matchen mellan Dalen och ÖIB herrarna, fan så roligt om det blir av.

Snart ska jag sova.  Varit så trött idag. Men först - bloggläsning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaw<3 Thank you angel! Jag vill hänga mer med dig också. Och tack för dagen:) Du har lärt dig uppdatera lite oftare nu också, good work!

puss

2008-08-26 @ 22:59:43
URL: http://hottopic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0