så trött,

Är sjukt trött i mina ben och armar.
Benen mest för att jag är trött sen matchen och att jag gymmade lite innan träningen och sen på träningen körde vi timglaset och det är riktigt jobbigt, absolut när man springer i målvaktsgrejerna.
Armarna är jag trött i för att ja gjorde en övning på gymmet jag inte gjort förr, som är skitbra.
Grejen är att de lär kännas ännu mer imorgon och imorgon väntar en timmes löppass + det jag inte hann göra på gymmet idag. Kommer vara helt slut när pappa kommer vid 12-13 nån gång.

Men gud så jag längtar tills det kommer, dock så åker Jennie till Linköping på lördag. Det känns inte kul.
Vi har även typ lagfest på lördag. Schweiz har bjudit oss att komma till henne. Det blir roligt tror jag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag körde förbi Schweiz för ett tag sen när jag åkte till jobbet, hon promenerade till sitt jobb :) Tyvärr var det i en korsning så jag kunde inte stanna och höra om hon ville åka. Jag kanske till och med skulle skrämt ihjäl henne om hon inte skulle känna igen mig :)

2008-08-22 @ 07:16:57
URL: http://femteifemte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0