Olles by night,

Jobb igår och endast två dagar kvar nu. WOHO!

Igår var det jobb till tio som gällde men eftersom några ur laget satt och käka på olles frågade jag om jag kunde får gå lite tidigare och vid halv tio var jag ifrån helvetet.
Gick hem och gjorde mig lite fräshare än Hemtjänsten-äcklig och gick sedan ner för att möta på laget, några lite fullare än andra.
Satt och hade trevligt och inväntade Angelica, hon kom vid tolv någongång och sen var kvällen hur rolig som helst.
Dock så togs det en hel del kort av Erik.B och det känns inte allt för roligt att vara med på dessa bilder. :P
Men Angelica var ju inte så jävla fräsh på några av korten vi fick se, så värst är man ju inte iaf ;)

Har inte bestämt hur jag ska göra ikväll eller inte, utgång eller hemgång..




   saknade hübban och morris igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0