fynd.

Damn, fyndade massa små saker idag och jag som inte tänkt köpa nånting.
Har ju som slut på pengar sedan Storsjöyran.
Det som följde med mig hem var ; En stor fin tekopp från Indiska, en längre sked, två olika te-sorter, en fin blommig burk, ögonkräm,bananer, två kalendrar, ett skrivblock, numrerade papper och inget mer tror jag.
Men allt kändes ändå bra, inga onödiga saker inte.
Tänkte visa en bild på muggen men såklart fanns det ingen..

Snart är det match.  Tagga!


Ikväll ska jag få besök av Jennie och sortera lite papper och annat skit som pappa ska få ta med sig hem när han kommer och hälsar på den 22.

Är dessutom sugen på fest den helgen eller helgen efter.
Någon annan?

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Du har ju en kamera kommer du inte ihåg det?

2008-08-12 @ 20:54:49
URL: http://alienor.bloggsida.se/
Postat av: kissekatta

du må ju komma hem helgen då ja fyller år, då blire feest, ;)

2008-08-14 @ 16:26:16
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0